Uppdatering

Senaste inlägget skrev jag 31 januari, åtta dagar senare, 9 februari, var min man med om en trafikolycka och hamnade nedsövd på intensiven. Han fick komma hem igen 14 mars, men inte förrän senaste månaden ungefär har jag orkat pyssla eller blogga.

Lite har jag hunnit med iaf.

Muddbyxor strl 68/74:

Bolero (mönster: Shrug Bug från Ravelry) ungefär strl 9 månader – 1år i Balder från Viking Norway:

Babyklänning (mönster av Nina Sagulin) i Debbie Bliss Baby Cashmerino, strl 62 enl mönstret, men snarare strl 74:

I pågåendehögen har jag en tunika till Knut som ska fållas och bandkantas, en babykofta till Hedvig i entrådigt ullgarn, ett par sockor i regnbågsrandigt garn, samma jacka jag skrev om tidigare och en lampskärm. Nåja, allt har sin tid.

Idag regnar det, så kanske kan jag få nånting gjort på syfronten.

2 svar so far »

  1. 1

    Mattlo said,

    Välkommen tillbaka till bloggandet! ❤


Comment RSS · TrackBack URI

Lämna en kommentar